Lite matvägran här&där, men med filmjölk på maten går det kalas :)

Imorgon fredagsmyyys! :))

Ikväll har vi tagit det lugnt.. sett Idol.. Ikaros har blivit mycket bättre i sitt ben nu.. Tack gode gud! Hoppas att detta håller i sej nu.. & att allt verkligen är växtvärk. Sista dagen på Metacam också. MAN BLIR JU SÅ OROLIG NÄR SÅNT HÄNDER :(((

Ikaros har blivit lite kräsen när det gäller hans egen mat.. (Men gillar verkligen allt annat) så jag har börjat lagt på filmjölk på måltiderna nu ;p & det går toppen. & han får inte smaka en lite bit här& där från oss här hemma längre.

Vi får se hur jag kommer lägga upp det sen.. kanske ge hela hans dagsranson på morgonen& han får gå& plocka & käka lite som han tycker. Eller ge honom som jag gör nu 3 ggr om dagen... men men, det får vi se.. Nu ser allt ljust ut iallafall..

Min lillkille är fortfarande full av liv& bus.. & han vill såklart ALLTID vara med& nyfiken är han! :)) Ännumer mattekär också ;))

Men hellre en hund med fart i än en hund som bara ligger & inte vill göra nått. Perfekt hund till mej är det iallafall.. <333 Kan inte leva utan honom! <333

Kramar från oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0