Mitt lilla hjärta!

Nu är det absolut inte långt kvar tills min älskling är här hos mej! :)
Har plockat ordning alla hans saker såsom filtar, borstar och ställt iordning lilla sängen med 3 gosedur i :)
och satt ut dom fina matskålarna i köket.. :D
Man kan verkligen se framför sej när han står där och äter eller när han ligger och sover i sin lilla säng :D <3
Nu väntar jag bara på att charmören ska komma hem oxå.
Man har verkligen förberett sig fixar och styr med allt! Känns så himla bra<3

Jag är så lycklig!!!!! :)

<3


Kommentarer
Postat av: Wivi/Chivas

hihi vad mycket leksaker men är man en prins så är man:) ville bara önska dig lycka till med sötnosen

2009-03-16 @ 11:04:36
Postat av: Therese

SVAR: Javisst är det en liten prins!:D

Tack så mycket! Nu är det 1 vecka kvar tills jag får hämta hem honom <3 :D Kramkram!



2009-03-16 @ 11:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0