Hundkursen har startat igen :))

Hej!

Det är ett tag sen nu, men nu är vi tebax igen :D

Igår startade hundkursen hos min mamma igen& det gick bra. Blev en mjukstart med lite uppfriskning av förra kursen, sitt, ligg, stanna kvar. Sen körde vi även inkallning& det går ju hur bra som helst, till& med utan linan ;p Min lille kille springer till mej direkt.

Efter det så blev det lite fika& massa hundprat såklart :)) så trevligt! Myggorna tyckte tydligen också det var väldigt trevligt att umgås för dom kom på besök när vi tränade& fikade.. Jag räknade mina myggbätt som jag fick igår, hela 14 stycken faktiskt. Inte illa va, rekord! & dom kliar så jag håller på att bli galen..men det är sånt man får leva med när man är ute på landet& tränar hund ;p 

När vi kom hem så var min prins helt slut, jag kollade egenom hans päls så vi inte fick hem några otrevliga besökare som fästingar.. gav honom mat, sen somnade han på direkten. :D Jobbigt att vara på kurs tror jag ;p hehe..

Nu ligger han bakom min rygg& det blir så varmt& härligt så.. Nu ska jag ta& väcka honom för att gå ut& rastas. Sen är det mysfaktor i soffan resten av kvällen.. :)))))

Här är han snyggingen! Med toffs& allt ;))

Kommentarer
Postat av: "Mormor"

Puss på nosen, "mormors" lille gullekille!!!

2009-08-27 @ 20:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0