Min Ikaros

Nu har jag fixat till en egen blogg till min lilla valp som jag ska hämta hem den 23 mars :)
Har varit och besökt Ghostriders kenneln i söndags.. Mycket trevligt :)
och då fick jag träffa alla dom små liven..underbara<3> Fick även hälsa på tiken Tova, mamman till valparna :)
Och tillslut så blev det lille Ikaros som blev min iallafall,
som jag även hade tänkt på innan jag åkte och hälsade på..han var juh redan innan min favorit :)

Nu är det bara 3 veckor kvar tills vi åker till Rydaholm-Småland igen
och den gången följer min lille goding med mej hem <3 :D









Kommentarer
Postat av: Mamma

Så lillprinsen har fått sin blogg nu!

Blir skoj att läsa om alla hans upptåg och äventyr i livet:D

/Kram mamma

2009-03-05 @ 16:52:05
URL: http://www.briardgrabbar.dinstudio.se
Postat av: Carina, Börje, Lufsen och Milton

Välkommen in i gänget, du har valt en underbar hundras,världens bästa kompis med många rävar bakom öronen. Lycka till.

2009-03-08 @ 07:45:56
URL: http://www.luckydog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0