BIR& HP- DUKTIG HUND& STOLT MATTE

JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA HUND! :D

Det gick så himla bra på utställningen i Finspång idag, trotts ösregn..Men det var det värt, han gick vidare, men vi valde att åka hem sen pga vädret. Det var mamma som sprang med Ikaros denna gång. :) Jag ska springa med honom nästa gång istället.

Ikaros blev Bäst i rasen, (BIR- VALP) & så fick han ett Hederspris (HP) Jag är sååå himla glad! :)) & Ikaros var glad& nöjd med sina prestationer idag & han är så duktig& fiiin.. MIN kille.. :) <3

Han fick mycket bra kritik också & det löd:

BIR valp Hp -

Domare: Ann Gistedt

Lagom stor. Bra könsprägel.

Välutvecklat huvud med bra blick, bett& pigment.

Normalt kroppad med passande stomme.

Välställda ben& tassar.

Korrekt hårlag.

Något svårbedömda rörelser men travar väl.



Jag är en mycket stolt matte& nu är min lilla busunge så himla trött, så nu ligger han & sover som en sten, blev ju en tidig morgon idag.

Här kommer det lite bilder på vår käre vinnare & hans priser ;)

Charmören, trött men....


Grymt nöjd :))


& sist men inte minst, han priser ;) en stor applåd för IKAROS!!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

STOOORT GRATTIS till fina killens BIR & HP idag!

Så duktig i ringen tots regnet och en aning för mycket "spring i benen" emellanåt :D Pussa lite extra på den trötte hjälten!!! "Mormors" lille gullunge!!!!!!

2009-07-19 @ 14:54:17
URL: http://briardgrabbar.blogspot.com
Postat av: Minna

Jättegrattis!!!Va kul!!!Första gången och allt gick så bra!!!Han är jättesöt!!!Ha det så bra

2009-07-19 @ 15:27:40
Postat av: Ikaros

Svar: Tackar! Önskar IKAROS :D

2009-07-19 @ 21:47:54
Postat av: Caroline och Thomas

SUPERGRATTIS !!!

SÅ KUL!



2009-07-19 @ 23:11:48
URL: http://www.ghostriders-kennel.net
Postat av: Caroline och Thomas

SUPERGRATTIS !!!

SÅ KUL!



2009-07-19 @ 23:14:55
URL: http://www.ghostriders-kennel.net
Postat av: Jeanette & Saqui

JÄTTEGRATTIS! Pappa Saqui är sååååå stolt! =)

2009-07-19 @ 23:57:34
Postat av: Anonym

Svar: Tack-Tack!!!! :)) Kram från Oss

2009-07-20 @ 13:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0