Första natten

Gick jättebra! :D Han gnydde ca 2 ggr, första gången så var den vid ca 2-tiden, men då satte jag ner handen och klappade honom och då somnade han om igen :D Sen vaknade han vid halv 6 igen och då klädde jag på mej och gick ut med honom och han gjorde ifrån sej direkt! :) Han är väldigt matglad min lille pojke och himla social :D Han är sååå mysig. Nu ligger han här och sover, ska snart ge honom mat, uppblött står och väntar ;) och han äter med god aptit lill-prinsen.. :D
Ikväll blir det Johan igen som busar lite med honom så han blir riktigt trött tills vi ska sova!

Kramar från oss!





Kommentarer
Postat av: Anne-Cathrine

Va roligt att kunna följa Ikaros liv på webben. En kullbror till honom flyttar till Fristad som ligger någon mil från Borås där vi bor. Jag har fått ett mail från hans matte som lovade att vi skall träffas. Pappan till den här Ghostrider´s kullen är i mina ögon en av de absolut vackraste schapparna jag sett. Lycka till med Lill-prinsen.

2009-03-24 @ 21:07:35
URL: http://web.mac.com/cobran
Postat av: "mormor" & "morfar"

Hejsan hoppsan!

Nu längtar vi till helgen när grabbarna får träffas för första gången!!!

Ska bli SÅ spännande att se vad Alex & Torrox tycker om lillkillen!!! Och vad Ikaros tycker om dom!!!

Puss på nosen från oss!

2009-03-25 @ 07:52:54
URL: http://www.briardgrabbar.dinstudio.se
Postat av: Svar till Anne-Cathrine

Hej! :D Tackar! :D Ja, dom är absolut finast.. Känns jättebra! Nu ligger Ikaros vid mina fötter och sover medans jag bloggar ;p Ha det så bra! Kramar från Therese och Ikaros

2009-03-25 @ 16:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0